• imagine di fondu

U fatturatu tutale di u mercatu di l'industria mundiale di a traduzzione automatica righjungerà 1.500,37 milioni di dollari americani in u 2025.

U fatturatu tutale di u mercatu di l'industria mundiale di a traduzzione automatica righjungerà 1.500,37 milioni di dollari americani in u 2025.

I dati mostranu chì u fatturatu tutale di u mercatu di l'industria mundiale di a traduzzione automatica in u 2015 era di 364,48 milioni di dollari americani, è hà cuminciatu à cresce annu dopu annu da tandu, aumentendu à 653,92 milioni di dollari americani in u 2019. U tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di u fatturatu di u mercatu da u 2015 à u 2019 hà righjuntu u 15,73%.

A traduzzione automatica pò realizà una cumunicazione à bassu costu trà diverse lingue in diversi paesi di u mondu. A traduzzione automatica ùn richiede guasi nisuna participazione umana. In fondu, l'urdinatore cumpleta automaticamente a traduzzione, ciò chì riduce assai u costu di a traduzzione. Inoltre, u prucessu di traduzzione automatica hè simplice è veloce, è u cuntrollu di u tempu di traduzzione pò ancu esse stimatu più precisamente. I prugrammi per urdinatore, invece, funzionanu assai rapidamente, à una velocità chì i prugrammi per urdinatore ùn ponu micca currisponde à a traduzzione manuale. Per via di questi vantaghji, a traduzzione automatica s'hè sviluppata rapidamente in l'ultimi decennii. Inoltre, l'introduzione di l'apprendimentu prufondu hà cambiatu u campu di a traduzzione automatica, hà migliuratu significativamente a qualità di a traduzzione automatica è hà resu pussibule a cummercializazione di a traduzzione automatica. A traduzzione automatica rinasce sottu l'influenza di l'apprendimentu prufondu. À u listessu tempu, mentre a precisione di i risultati di a traduzzione cuntinueghja à migliurà, si prevede chì i prudutti di traduzzione automatica si espanderanu in un mercatu più largu. Si stima chì da u 2025, u fatturatu tutale di u mercatu di l'industria mundiale di a traduzzione automatica duveria ghjunghje à 1.500,37 milioni di dollari americani.

Analisi di u mercatu di a traduzzione automatica in diverse regioni di u mondu è l'impattu di l'epidemia nantu à l'industria

A ricerca mostra chì l'America di u Nordu hè u più grande mercatu di ricavi in l'industria mundiale di a traduzzione automatica. In u 2019, a dimensione di u mercatu di a traduzzione automatica in America di u Nordu era di 230,25 milioni di dollari americani, chì rapprisenta u 35,21% di a quota di mercatu mundiale; in segundu locu, u mercatu europeu hè statu classificatu secondu cù una quota di u 29,26%, cù un ricavu di mercatu di 191,34 milioni di dollari americani; u mercatu Asia-Pacificu hè statu classificatu terzu, cù una quota di mercatu di u 25,18%; mentre chì a quota tutale di l'America di u Sud è di u Mediu Oriente è di l'Africa era solu di circa u 10%.

In u 2019, l'epidemia hè scoppiata. In America di u Nordu, i Stati Uniti sò stati i più affettati da l'epidemia. L'indice PMI di l'industria di i servizii americani in marzu di quellu annu era di 39,8, a più grande calata di a pruduzzione dapoi l'iniziu di a raccolta di dati in uttrovi 2009. I novi affari si sò ridotti à un ritmu record è ancu l'esportazioni sò calate bruscamente. A causa di a diffusione di l'epidemia, l'affari sò stati chjusi è a dumanda di i clienti hè stata assai ridutta. L'industria manifatturiera in i Stati Uniti rapprisenta solu circa l'11% di l'ecunumia, ma l'industria di i servizii rapprisenta u 77% di l'ecunumia, ciò chì ne face u paese cù a più grande pruduzzione in u mondu. A parte di l'industria di i servizii in l'ecunumie maiò. Una volta chì a cità hè chjusa, a pupulazione pare esse limitata, ciò chì avarà un impattu enorme nantu à a pruduzzione è u cunsumu di l'industria di i servizii, dunque e previsioni di l'istituzioni internaziunali per l'ecunumia americana ùn sò micca assai ottimistiche.

In marzu, u bloccu causatu da l'epidemia di COVID-19 hà purtatu à un crollu di l'attività di l'industria di i servizii in tutta l'Europa. L'indice PMI transfrontalieru europeu di l'industria di i servizii hà registratu u più grande calu mensile di a storia, ciò chì indica chì l'industria terziaria europea si sta riducendu assai. Sfurtunatamente, e principali economie europee sò state ancu esentate. L'indice PMI talianu hè assai sottu à u livellu più bassu dapoi a crisa finanziaria 11 anni fà. I dati PMI di l'industria di i servizii in Spagna, Francia è Germania anu righjuntu un minimu record in 20 anni. Per l'eurozona in tuttu, l'indice PMI cumpostu IHS-Markit hè cascatu da 51,6 in ferraghju à 29,7 in marzu, u livellu più bassu dapoi l'inchiesta 22 anni fà.

Durante l'epidemia, ancu s'è a percentuale di traduzzione automatica applicata à u settore sanitariu hè aumentata significativamente. Tuttavia, per via di altri effetti negativi di l'epidemia, l'industria manifatturiera mundiale hà subitu un colpu enorme. L'impattu di l'epidemia nantu à l'industria manifatturiera implicherà tutti i principali anelli è tutte l'entità di a catena industriale. Per evità u muvimentu è l'assembramentu di a pupulazione à grande scala, i paesi anu aduttatu misure di prevenzione è di cuntrollu cum'è l'isolamentu di a casa. Sempre più cità anu aduttatu misure strette di quarantena, pruibendu strettamente l'entrata è l'uscita di i veiculi, cuntrullendu strettamente u flussu di persone è impedendu strettamente a diffusione di l'epidemia. Questu hà impeditu à l'impiegati non lucali di vultà o di ghjunghje immediatamente, u numeru di impiegati hè insufficiente, è ancu i spostamenti nurmali sò stati seriamente affettati, risultendu in interruzioni di produzione à grande scala. E riserve esistenti di materie prime è ausiliarie ùn ponu micca risponde à i bisogni di a produzione nurmale, è l'inventariu di materie prime di a maiò parte di l'imprese ùn pò micca mantene a produzione. U caricu di startup di l'industria hè diminuitu ripetutamente, è e vendite di u mercatu sò diminuite drasticamente. Dunque, in e zone induve l'epidemia di COVID-19 hè severa, l'usu di a traduzzione automatica in altre industrie cum'è l'industria automobilistica serà soppressu.


Data di publicazione: 06-02-2024